Måndag

Publicerat: 07:24:202012-10-08

Måndag igen och hann precis med bussen. Jag hatar att jag är så förbaskad petig med allt, om inte mina ögonbryn eller något annat blir som jag vill så kan detta leda till att jag måste börja om ifrån början !
Känns så meningslöst att åka till skolan för att åter igen ha en lektion så jag slutar redan vid 10.40.
Tänker inte va med på idrotten idag då vi ska springa 4,5km, och om jag aldrig har gjort det tidigare i mitt liv så tänker jag fan inte göra det nu heller.
Ja nu ser ni hur lat jag är !
Inviger för övrigt min vinterjacka idag, kände att fet behövdes ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din jacka? SJUUUUUUKT JÄVLA SNYGG!!!!!

2012-10-08 @ 13:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0