Siesta 2012

Publicerat: 20:57:152012-10-03
Bättre sent än aldrig,
Jag har tänkt att slänga in lite då och då vad jag har gjort under tiden jag har varit borta.
Siesta festivalen.. Bästa i mitt liv !
Skrek mig hes andra dagen då jag fick ta i ifrån tårna när jag skulle få fram ett ord resten utav dagarna.
Var nog det som gjorde siesta lite sämre.. Kunde knappt prata :(
'
( Random klipp. Björnstammen och Laidback Luke
 
( som sagt, har aldrig varit så hes i hela mitt liv som jag var under den veckan så klaga inte på rösten )

Kommentarer
Postat av: Mathilda E

min kompis har inte råd med baldersbiljett, alltså jag är så jävla förbannad på henne, har lust att inte prata med henne mer!!
vad tycker du jag ska göra? acceptera eller sluta prata med henne?

2012-10-03 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0