Så skönt

Publicerat: 19:47:142012-09-27
Så skönt, att få skriva.
Jag har hållt mig ifrån att skriva så länge nu, har haft så mycket jag velat skriva här men har inte gjort det.
Jag vill först bara säga att jag verkligen uppskattar alla som faktiskt tycker om det jag gör.
Innan när någon/några kom med elaka kommentarer eller något annat liknande så brydde jag mig inte, men visst jag kunde tänka på vad dom hade sagt/skrivit ibland. Men nu när jag blivit så pass "gammal" så vet jag att det inte ens är värt att lägga energi på dessa "idioter".
'
Som de flesta vet så tatuerade jag mig för några veckor sen,
Denna tatuering ska hjälpa mig genom livet, allt ont,elakt,negativt ska nu inte längre kunna pasera mig.
Det ända som ska betyda något för mig är det goda.
Skita i alla idioter, skita i alla som inte tycker om mig.
Ta vara på dom som faktiskt gör det, 
Ta vara på det posetiva och fara bort det negativa.
Ta kärlek före hat.
-
Nu när jag har börjat med detta igen så vill jag bara säga,
Försök inte klandra ner mig... 
Ni vet inte hur jävla stark jag egentligen är, ni vet inte hur lite jag bryr mig om ni inte tycker om mig.
Som jag brukar säga; Vet du vad 0x0 är? SÅ MYCKET BRYR JAG MIG !
'
Till er som "ser upp till mig" vill jag bara säga tack..
Tack för att ni faktiskt har gjort mig till en så mycket bättre person, att få höra att man är bra och omtyckt är bland det finaste man kan vara med om.
Jag älskar er !

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Går inte att beskriva med ord hur glad jag är för att du har börjat blogga igen ! Sluta aldrig blogga Tattan! <3

2012-09-28 @ 00:49:48
Postat av: ella

du har verkligen toppat dethär med att vara sig själv, du är helgrym linn! :)

2012-09-28 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0