2 aug .

Publicerat: 00:01:242009-08-03

bilderna är ifrån vintras . !



hej hej ,
idag så vaknade man vid 11 typ utan att min kära pappa ropade och sa att det va snart mat
gick upp och åt ,  sedan blav det datan bdb, youtube m.m
fixade håret och sminket .
skaffade även blogg idag  :)  !
hoppas att ni tycker om det  (y
ah .      gick till min söta syrra vid typ 3 tiden .
tittade på hennes nya lägenhet :)
plus att jag tycker om henne mer för att det finns ett rum till mej där .
eller ah dom ska nog fixa det iaf .
gick lite mötte lulle och andrej .
gick till sara vid halv 5 tiden '
mötte sandra sen så gick jag hem .
ringde fabian och frågade om han var hemma och det var han.
ringde sedan till pappa och bad han köra mej till fridafors .
kom dit vid 6 typ
fabbe och jens kom :)
var med dom och efter ett tag så kom även sara och sandra på dina små cyklar
hade det kul med dom ,
sedan bestämde vi oss för att gå till bruket :o
va lite läskit där :o :/
iaf
med tiden så kom det mer och mer folk
till sist så var det ,    jag,sandra,sara,jens,fabbe,zalle,danne,kenny,simon
hade det kul .
fick iaf åka runt på mopparna .
GUD VAD COOL JAG ÄR * naaaaat
kul är det iaf .
sandra,jag och sara cyklade hem vid halv 11 typ
ah .
och jag hade en egen cykel efter som att den var kvar i fridafors sen igår .
klockan är 12 och jag kom hem för en timme sen typ .



kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0