9 aug

Publicerat: 15:58:522009-08-10

vaknade i en sorl stol i fabians garage vid 12 tiden typ
sara och jag satt och pratade lite och vid ett tiden så cyklade vi hem .
cyklade hem till henne och åt lite sen blev det hem till mej och hämta lite pengar .
blev kiosken sen
stekte lite där och så .
träffade victor och rickie och ralle .
dom skulle till granö och bada.
så ah jag och sara hänkade på .
cyklade dit .
ligger typ 3 km från ryd .
rickie och victor hämtade fabbe och jens så dom kom med.
när alla var där så skulle ingen blösligt bada så ah .
dom körde in till ryd igen och jag och sara cyklade .
majow ,
gick ner till rickie gararge han och victor puttsade på mobbarna och så,
vi sandra satt och pratade lite .
jag cyklade hem och åt lite vid halv 8 typ
kräftor och lite bröd :D
mjaow .
cyklade upp till torget igen och där var alla plus zalle .
och dom skulle till granö igen och ah sara och jag orkade inte cykla dit igen så vi fick åka med zalle .
bada och så och hade det jävligt kul .
jonte och simon  kom med sen så ah det var .
jag,sara,fabbe,jens,rickie,ralle,jonte,simon,zalle och victor .
hahaha sara är så sjuk.  :)
tycker om henne för det .
mjaow ,
blev att jag,sara,rickie och jonte åkte tillbaka till ryd vid 9 tiden -
satt lite vit kiosken .
och ah ,
cyklade hem vid 10 tiden.
det var min dag det .
pussar från linn .-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0