..

Publicerat: 00:05:492009-08-05
klockan är 23.54 och nu har det börja komma tankar upp i huvudet på mej .
nu när jag väl sitter här så kom jag att tänka på att det är bara 11 dagar kvar av sommar lovet .
11 dagar av 66 .
helt sjuk .
jag har inte gjort ett skit .
varit på samma ställe med samma personer gör samma saker hela tiden näst in till alltid .
men i ju för sej ,
i sommar har jag gjort saker som jag aldrig gjort .
plus att det har skapats minnen .
minnen för livet .
och vad jag menar med det är alla mina fina fulle ärr .
xd
jag är klantig !
när jag och sara ramlade med cyklen två gånger under en tid på 20 sekunder .
hahah .
honka efter en moped och få lätt hjärnskaking . + sår på ryggen .
mammas 45 års fest när jag kom hem och ramlade på mattan .
fick världens finaste bränn sår .
eller ah ni fattar ?
alla mina små sår på fötterna som komer bli ärr .
och det kommer från allt möjligt .
plus att nu är klockan 00.00 och en dag till närmare att skolan börja :(((
även har jag gjort andra sker som jag aldrig har gjort innan .
som till exempel åka motor båt
ta på hajen i ryd .
fått ett sug märke för första gången i mitt liv .
men den va dock av moa xD
kört moppe :o
inte illa det ni .
vill bara tacka alla köra rydbor som har gjort sommareN lite bättre iaf .
lyst upp dagarna när det har rengat som mest .
få även tacka t-ryd borna med .
för dom två fina festerna vid scuotstugan .
eller jag ska kanske tack mej själv ?  xD
ah .
har ett fortsatt trevligt sommarlov och gör saker som ni aldrig har gjort innan .
passa på.
har det kul .
snart är det slut .
snart är det att ta fram boken  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0