kalas för mej och sara ;) 8, lite av 9 aug

Publicerat: 15:17:022009-08-10
hej hej ,
vaknade ännu en dag i syrrans bedsoffa .
vaknade vid 11 tav att min klocka ringde .
gick upp och åt två mackor .
tittade lite på tv och datan och så .
packade ihop mina saker och ah .
bussen hem gick vid 5 i 1 så syrran körde upp mej till simhallen så jag kunde hoppa på där .
satt där och väntade på bussen och ah .
klockan gick och gick ,
sen var den plötisligt 10 över så ah .
gick och tittade på busstabellen och så duktig som jag är så fattade jag den .
när jag stod där och läste så stod det att 5 i 1 bussen BARA GÅR PÅ MÅN,ONS OCH FREDAGAR .
jag fick damp :S
ittade efter en nu buss som gick 20 i 3
så ah .
jag gick in till auqvamera *   savning* och la mej i ett solarium i en kvart .
fick till växjö sjön och drog upp tröjan och stekte lite där ;)
gick upp till sationen och köpte mej en glass och ah helt plöstligt så var klockan 20 i 3
tog bussen hem .
en mycket seg resa inte så skönt att sitta i en buss i 1,5 halv timme när det är 25 + ute .
iaf .
kom till ryd och gick hem till pappa och lämnade lite saker .
drog upp till torget och träffade sandra och sara ,
sandra cyklade hem och jag och sara fixade lite innan kalaset ;);)
mjaow ,
drog hem till henne sen och hämtade filt och så ;)
blev sedan att cykla till fridafors .
sara och jag satte mej i busskuran och väntade på fabian och jens
efter ett tag så kom dom och victor med .
sara och jag hade det as kalas .
fyfan xd .
en min fina cykel tur ska ingen klaga på.
ah .
zalle och simon kom med sen .
ah .
´jag råkade spy på danskens trapp .
förlåt (a)
sara och jag blev lite normala sen .
majow .
gick hem till fabian vid halv 2 typ
fick sova i hans garage .
mycket gulligt tycker jag xd
hahah .
varmt var det iaf .
jag la mej på golvet och somnade .
vaknade mitt i natten utav att jag hade ont i ryggen så ah .
var lite wannabe sara och la mej i en sol stol .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0