Karl-Oskar 7 aug

Publicerat: 14:55:182009-08-10

                                                                                                                          
tja .
jag vet att jag har varit lite dålig med att upptatera nu men ah .
bättre sent än aldrig ,
hadetänk å berätta om min karl-oskar dag  :)
vaknade upp i syrrans bedsoffa vif typ ett .
åt en god frukost och satte mej vid datan sedan .
jennifers kompis louise kom upp och ah .
lagade lite mat och så.
blev att man åt igen och sedan så blev det stan och sedan pierca sej ;)
ullalaa .
nice nice .
iaf ,  blev att jag tog det på house of pean denna gången ,
bygget bättre tycker jag,
så nu har jag en fin rosa piercing som är där nere .
gjorde ondare att ta där uppe än där nere tycker ja :)
jag och jennifer gick och mötte angelica och mikaela .
gick lite med dom sen så mötte man moa,poppe,jesper .
efter ett tag så kom även fabbe,evve,matilda,julia,amanda,filip och mickan .
blev att jag hänkade på dom  :)
satt och snackade lite och chillade o så :)
mycket nice efter ett tag så bestämde jag,matilda,mickan,amanda och julia att vi skulle dra till donken .
så vi drog dit och dom andra drog till sjukhuset . för att sitta där och prata.
kom iaf fram till donken .
blev en milkshek för min del .
när alla hade ätit upp så blev det sjukhuset för min del
alla sätt där på någon trapp och chillade .
ah .
va väll där en timme eller något .
vid 8 tiden så drog alla in till stan .
blev ännu ett besök på donken men denna gången med fabbe,moa,amanda och julia .
blev en till milkshek .  :)
fabian åt 4 chees  .
hahah .
mjaow .
jag,moa och fabbe trog tillbaka till sjukhuset för att komma ifrån allt folk som var i stan och för att prata .
va väll där tills typ 10 och sen så drog moa hem .
fabian och jag gick upp till stan igen för att möta hellberg och sandra .
vi 4 gick ännu en gång till donken för alla t-ryd borna var där.
orkar inte skriva alla men det var väll 30 tal iaf -:D .
fett nice .
fick träffa anton som jag inte har träffat på hela sommarlovet :) ;*
sen victor kompis med .
kissar ner mej så på klängd .
uschh .
fabian och jag gick igen för vi orkade inte med allt folk xd
fick till några bänkar .
kom en jävla blatte som började att mucka .
förlåt för att jag sa blatte jävel  xDD
uusch vad arg jag blev på han sen .
fabian och jag gick in till stora seneen med evve,matilda och filip .
filip bakad som en jävla gris .
ett under på att inte vakterna tog han .
lyssnade på bullet .
under tiden vi lyssnade på dom så han fabian med bli lite hög i hatten .
blev att man var tvungen att leda han och filip till busstationen vid 2 typ .
satt där och väntade på att filips pappa skulle komma och hämta alla .
evve och matilda följde också med i bilen .
jennifer kom sen och jag åkte med henne och kristian vid 2 tiden .
kom hem och åt lite och sedan så somnade jag jävligt gött :)
tack för er som orkade att läsa kanske inte var så jätte många men men .
massa pussar på er  <3
kram linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0