Melman är stjärnan (y

Publicerat: 20:38:302009-08-05
hejsan alla läsare ,
idag vaknade man vid tolv utav att pappa sa att maten är klart
uscch .
har aldrig sovit så skönt i min säng som jag gjorde inatt
va rätt skönt att gå och lägga sig när man inte hade sovit mer än 2,5 timme på mer än 30 timmar .
gick ner iaf och år lite köttbullar och stuvade makaroner (y
mumsiigt.
sara bby ringde mej och frågade om vi kunde göra något och självklart så kunde vi det  :)
cyklade ner till kuppe
var med sara,mickan,poppe,rickie och jesper .
blev att bada lite .
har inte badad sen juni .
rätt skönt att få ta på sig ett par korta shorts och en t-shirt idag .
och att på känna sommar känslan
iaf .
sara,mickan och jag gick upp till kiosken och hanlade lite ,
satt där och åt min goa glass.
sen kom det förbaskade rengnet .
öste ner .   hela sommar känslan försvann  :(
blev sedan pafymeriet i ryd (Y)
hhaha omg .
blev faktsikt att jag köpte en mascara,fondition och ett puder .
cyklade hem till mickan och sminkade oss .
blev sedan att vi drog ner till kiosken igen .
va med fabbe,jens,eve,kent,matilda,filip,poppe,sebbe,jesper .
efter ett tag så drog evve,matilda,poppe,kent och sebbe .
va med dom som var kvar ett tag
sandra kom vid halv 8 tiden .
sara,sandra och jag cyklade hem till sara och sara åt .
blev sedan att cykla hem för min del .
rätt nice .
nu är klockan 20.32
och jag tror jaG ska ta och sätta på madagaskar och har det lite kul åt melman, han är en sån stjärna *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0