lite gammal men men , härlig för det (y

Publicerat: 23:43:482009-08-02




allting börja klockan slog 8
grabbarna chillar med groggar i soffan .
sitter och snackar och dunkar vår hiphop
allting är i tiptop som flickor på disco.
snackar om allt från handboll till samlag
ligga med skåp som har bildäck till handtag
öl efter öl och min tröja bli blöt
öl efter öl och vår stämning är hög.
skrattar och snacka som killar ska göra
ringer en taxi ,  som knappt kan göra .
med livet som insats, tar oss till uport
slipper att köa , vi tackar dej pluto.
vi hänger i baren och spanar in offer
sänger ner garden ,
idag är det toppen .
en brud står och stirra, vad kollar du på . ?
hon kommer emot mej ful som ett skåp

ni som har legar med ett skåp
komigen.

alla ni som har legat med ett skåp
upp med handen .!

mötte din blick och du kollade hit
du ger mej ett flin som är annat än fin.
ser ut som en gris som precis skulle slaktas
puckel på ryggen
vikten som är fucked up.
SHIIIIT !
dina tänder är gula
din näsa din mun dina händer är fula.
WIIIIE !
jag sveper en öl
känner din hand och den smeker min röv .
tar schot efter schot , för att glömma din kropp
topper är nodd och det händer nått.
hon er ut som en tjej som är helt okej
du nemen gud
vilken mega bejb
följa dej hem , ja visst det är självklart
det suger i magen, ge mej nått ärtbart
skräpmat japp !
men man undar ju ändå
att hon kunde gå när vi tulttade hemåt
allt smakar gått jag är mottligt berusad
själv så är hon tjock och hon röker och snusar
käkar och vandra jag känner mej kåt
utan att se att jag går med ett skåp

ni som har legat med ett skåp
komigen

alla ni som har legat med ett skåp
upp med handen .

alla ni som har legat med ett skåp
komigen

alla ni som har legat med ett skåp
upp med handen .

vandra iväg o går lätt i en timme
benen som värker och svetten den rinner
huset där borta, shit vilker ruckel
' hon svara rätt argt '
jag bor ju där uppe .
PINSAMT
men är för full för att fatta
när vi kommer in så blir jag knuffad på mattan
hon kastar sej över och skriker och frustar
paniken kommer jag vill gå och duscha
hon börja gnida, jag börja skrika
hon börja rida , jag börja grina
* buuuuuh *
snälla kuken är blå
känns som att ha sex med en naturkatastrof
beordrar och skriker
' håll mej på brösten '
med en mörkare stämma hollywood rösten
fattar inget , så jag skrattar lite
då lackar bitchen och slapar dicken
jag fattar vinken och klockan slår
halsa spriten och somna bort .
drömmer om flickor som är vackra som får
dagen där efter vaknar upp med ett skåp

ni som har legar med ett skåp
komigen

alla ni som har legat med ett skåp
upp med handen

alla ni som har legat med ett skåp
komigen

alla ni som har legat med ett skåp
upp med handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0