hiss & diss .

Publicerat: 17:25:542009-08-23



*   sailermoon (y .     uach jag minns vad jag kollade på det när jag var lite   :)
vill att det ska komma tillbaka :(



*coco pops ,    redigt goa är dom  :) ,  kan äta mängder av dom .

* skolan få faktiskt vara med på hiss listan ,   jag tycker faktsikt om skolan . :P

*  att pappas data funkar igen så att jag kan sitta på msn när jag är hos han (Y)

* höga stövlar som kommer att komma sen i höst ,   fett jävla snygg med ett par jeans :)
man få hoppas att det finns några utan klock ,   för annas så kan inte jag ha dom:(.
för lång för att ha klockar , tycker jag iaf .




* lunarstorm .  uach vad tråkit det är asså jag fattar fan inte hur lunar änns kan finnas längre .  Lix typ 1000-1500 inloggade .  ska man skratta eller gråta?

* diss för att vi inte har något inernet hemma hos mamma ,   fett jävla segt asså.

*  till mitt gamla blonda hår ,  mycket finare i brunt .   Tycker jag iaf . 

* att jag inte hittar min laddare till systemkarmeran  :o ,  Asså den är borta jag bli fett arg på det  :s

* min längd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0