en lång väntan

Publicerat: 13:46:392009-10-24
finns mycket på man fundera på nu i livet .
allt mellan himel och jord ,
men om jag ska vara redig ärlig så tror jag faktiskt att det är kärlek men tänker på mest ,
alla tänker på det och alla vill ha det .
Vissa är födda till att bli älskade och vissa inte .
vissa har det lättare än andra .
det är bara så och det finns inget man kan göra något åt .
jag och en vän satt och snackade igår .
helt plötsligt säger hon,    men linn du har lärt dej att vara ensam .
tanken kom rakt upp i huvudet .
det är sant,
varför jusst jag .
det börja bli tomt nu men vad ska man göra ?
det finns inget att göra .
bara vänta på bättre tider ,.
en bättre tid som inte kommer att komma .
en tid som man få vänta förjäves .
och så som jag sa till henne ,  du kan få en för här lätt         |    |
medans en själv kommer det ta tid innan den chansen kommer .
en jävligt lång tid .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0