Trevlig kväll igår .

Publicerat: 13:34:462009-10-24
joaw  :D
massa trevlig folk igår ,
jag ångra inte att jag inte gick på balders ,
uusch tycker inte om saftkalasen .
plus att nu är det bara wannabe fjortis och PJ som är där :s
plus massa små P13.
inte kul ,
iaf jag hade det kul igår ,
jag,fabbe,jens,filla,sanna,bella,sandra,julia,sara,moa,felicia,alle,danne,john,zalle
kenny,kent och victor var uppe vid ramperna och hade det nice .,
hahahahah ni skulle sett när sanna ramlade ner från rampen .
jag trodde jag skulle dö .
hahahah .

iaf grattis till rickie som fyller 18 idag :D
bli att ha lite party hos hans en ikväll .
kanske sover hos sandra eller sara om jag nu får för pappa `?
jaoo .
jag få ta och bjuda på TVÅ bilder på mej och steffi  :P



bilderna är sen torsdags när vi åkte skridskor i skolan (y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0