10 år

Publicerat: 12:08:212010-08-12
Hur jag vill att mitt liv ska se ut om tio år:


Vill bo i en fin 3a med en snäll och underbar pojkvän någonstans i södra sverige ( småland, blekinge , skåne )
och även om 10 år vid den här tiden vill jag vara gravid!
vad jag jobbar med,   ett exempel.  om jag säger att jag ska jobba med att sälja kläder så kommer det säkert bli i slut ändan att jag skapar kläder istället.
tror jag kommer att ändra mej helt och hållet när det gäller job. Men som dags läget ser ut så vill jag jobba på ett fint café och baka fina tårtor och bakelser :)


hade inte tackat nej till en liknade lägenhet ;)

i lägenheten ska inte bara jag och min pojkvän o även den blivande bebisen bo
utan en hund i rasen ( welsh corgi ) vid namn baltazar  detta har jag  sagt nu i 9 års tid att jag ska ha en welsh corgi som heter baltazar.



plus så ska det även finnas en liten kissemisse :)
troligen så lever inte min älskade Dag-otto då, så då måste ju någon annan liten kisse ta hans plats,
och även detta har jag nog sagt i 5 år att jag ska ha en katt i rasen Birma

ja detta är mina en av mina drömmar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0