Blogg-Devote ?

Publicerat: 18:36:362010-08-09


Just det,  vad tycker ni ?
Själv så tycker jag inte alls om Devote.se.  Tycker det känns som en stor ända reklam bubbla.
Läser knappt inga bloggar ifrån Detove.se .  Fråga mej inte varför det har bara blivit så att jag inte tycker om dom.

Blogg.se känns mer personligt enligt mej själv.
Men dock så är det svårare att få en större blogg här på blogg.se eftersom det är så många som bloggar här.

vad tycker ni?
tycker ni som jag eller tycker ni helt tvärtom ?
släng in med en kommentar och säg vad du tycker och tänker :)

Kommentarer
Postat av: fanny.

håller med! tycker inte heller om devote.se

men jag tror att det är lite enklare o fixa designen och så och man får bättre bilder osv.

men precis som du säger blogg.se är mer perssonligt

det är mer som en egen sida. på devote är man mer som en medlem på en sida..

2010-08-09 @ 18:52:16
URL: http://ffannydusak.blogg.se/
Postat av: diana, ! - foto & vardag

vinnaren dragen :))

2010-08-09 @ 19:56:21
URL: http://dulcediana.blogg.se/
Postat av: victoria ♥

håller med dig ! det känns som att dom som använder devote är låsta till ett vist utseénde på designen , alla ser tråkiga ut :(

2010-08-10 @ 11:37:33
URL: http://houseofvic.blogg.se/
Postat av: stefanie

På blogg.se finns det inte ens en '' nästa sida'' knapp,jag vet att om man hittar en blogg man tycker är bra som man vill läsa mer på men om det inte finns någon ''nästa sida'' knapp så är det många som skiter i att istället :p där har devote en fördel.

2010-08-10 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0