dagen

Publicerat: 11:46:442010-08-10

Jag ,  2009-06-01


Hejsan (:
nu är även en sån sömntuta som jag uppe,
ja vad händer idag ?, .
ska börja packa lite smått som sagt nu är det bara TVÅ dagar kvar tills jag åker till Gotland,
Vill inte åka men ändå så vill jag.
Liksom jag har typ inte gjort någonting i sommar mer än att åkt till Öand under midsommar och sovit i saras stuga under östersjö.  Resten av tiden har jag typ bara varit i ryd,  så lixom JIIIPPPIE !
Plus så har jag ju aldrig varit på Gotland så det är väl lika bra att passa på att hänga med när man har chansen.
mjoaw .
Sen ska jag upp till växjö en runda och bara kolla runt (: ,   pappa ska upp dit och fixa lite saker så ah.
om man nu kunde haft lite pengar så kanske man kunde köpa någonting, nix det går inte eftersom att jag bara äger typ 50 spänn -.-.
sen på hem vägen blir det att åka och hämta SIMS 2 hemma hos mamma.   var så grymt länge sen jag spelade det och nu så bara kryper det i fingrarna efterdet :DD
nu har jag skrivit alldeles för mycket känns det så ,
har det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0