tillbaka

Publicerat: 15:55:022010-08-09
Hejsan,  jag hoppas att alla har saknat mej för nu ska jag börja dra igång igen .
dock så åker jag till gotland på torsdag och kommer hem på söndag.
så kommer att vara borta några dagar då.
igår var det 1 år sen jag startade min blogg och under den tigen har jag tagit ungefär 3 pauser.
första gånge:  skolan började och mamma stängde av internetet för att jag (missbrukade det)
andra gången: hade inga idier
och nu tredje gånge:  Jag kunde inte överföra bilder ifrån min digitalkamera så jag tappade lusten igen.


men nu ska jag försöka hålla mej ,
men som ni hörde på video inlägget så har kameran gått sönder helt och hållet.
dock så har jag ju en systemkamera också ;)
mjoaw .
nu är jag tillbaka och jag hoppas att ni kommer att välja och sprida min blogg ! :)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0