tråkit

Publicerat: 10:11:272010-08-17
Sitter hemma hos john har varit vaken lite mer än en timme.
sandra,john,fiffi och hampus ligger och sover så jag har ingenting att göra så kan lika väl göra den här.
stulen av självaste kissie





sommar 2010:

Har du druckit tills du spytt?
ja  dx

Sårat någon? Ja, tyvärr

Förlorat en vän? nej.

Träffat nya människor? Ja, !

Kysst en främling? Haha ja.

 

Tagit droger? varje helg förfan  dx

Haft en sommarflört? Ehm, nej!

Gråtit? INGENTING PÅ HELA SOMMAREN !!

Skrattat tills du kissat på dig? Haha nej

Tältat? Nej


Varit vaken en hel natt? Vem har inte?

Solat? Ja såklart!

Badat? Massvis!

Haft ett förhållande? Nej.

Gjort dig riktigt illa? Inte vad jag kan minnas..

 

Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nope!

Läst en bok? en faktiskt

Skickat fel sms med flit? nej dx?

Suttit vid datan en hel natt? många nätter !.

Näckat? somfan !

Solat naken? nej.

Fått utegångsförbud? Haha neeej tack och lov

Sagt “jag älskar dig” och menat det? nej!

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej.

Varit i slagsmål? nja mest tjabbat.

Pussat någon utav samma kön? Ja,!

Sjungit högt på ett berg? Ehm, nej..

Kysst någon i regnet? Nej.

Kysst någon i skogen ? Vem är i skogen?

Kysst någon du inte borde? Inte vad jag minns, men jag minns ju inte allt..


Tappat rösten? Nästan.

varit på festival? ja

Gått upp i vikt? nej.

Gått ner i vikt? lite 1-3 kg kanske?.

Brännt dig? Ja i ansiktet någon gång, 


Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nej

Varit utomlands? aldrig varit!

Gjort ett bra köp? nej dx

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Inte vad jag kan minnas..

haft skadeglädje? Det har jag alltid oavsett årstid!

Sovit under bar himmel? Nej

Vad kommer du sakna mest? friheten!

Har du svart ärligt på alla frågor? 100 %.. Eller ja, 99 % kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0