tränat!

Publicerat: 22:21:562010-08-17

hejsan,
kom hem för typ 30 minuter sen!
har varit i tingsryd idag,  varit hemma hos mamma en liten stund sedan blev det att gå och ta en fika med Dina.
Första gången jag få se henne på hela lovet och lovet är typ snart slut.
Iaf gick och tränade med a-pojkarna sedan med Fanny och Julia och det var bland det värsta och skönaste jag varit med om.
Jag trodde jag skulle dö utav adsma anfall efter att sprungit 1,5 km av upp värmingen.
hela jävla upp värmningen var hemsk :s
fick iaf upp flåset sen och det började känas redigt bra att få träna igen.
som sagt jag har inte tränat på 4 månader.
och det är betydligt roligare att spela med klister bollar nu som vi kommer att börja göra när sesongen sätter igen :).
Efter träningen så kände jag mej som en helt ny människa.
skönaste känslan på länge,   känna att man har gjort någonting bra.
och nu när jag satt på bussen hem till ryd så bestämde jag mej för att jag ska försöka träna bort 3-5 kg.
så att jag väger runt 63-65 kg
ja man få se hur jag kommer att lyckas :)



bilden som jag ser framför mej nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0