diss

Publicerat: 13:06:562010-08-20

till sommaren 2010!
denna sommaren kommer inte vara någon speciell och minners värd sommar.
om jag ska ekänna så har jag faktiskt haft rätt tråkit.
typ inget speciellt har hänt?
få hoppas på ett bättre sommarlov nästa år!




här kommer lite bilder ifrån sommaren 2010 !


skolavslutning



sweden rock!




ner pissad!xd

öland!   (spänderades även på midsommar!)








hemma kväll hos jens.




glass ätande och naken bad ;)



östersjö!








tingsryds marknad






karl-oskar dagarna







Josefine Foxman:   www.JosefineFoxman.se


gotland !
bilder finns om du går längre ner :) !


Jag i sommar:









jaha det här var en liten del utav min sommar.
som sagt den har varit rätt seg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0