våga vara dej själv

Publicerat: 15:31:202010-08-11

jag och sara,   sommaren 2009 :)





Varför är killa snygga fast dom inte använder smink ?


Som sagt killar kan ju vara hur snygga som helst även om dom inte anväder smink som vi tjejer gör.
Så varför för inte vi tjejer lika dant.
om alla tjejer hade slutat sminkat sej så hade ju killarna blivit tvugna att tycka att någon är snygg fast dom inte har något smink.
Personligen tycker jag om tjejer som inte sminkar sej mycket eller ingenting alls.
Själv så börja jag sminka mej mindre för varje dag.
för 1,5 så kunde jag inte änns gå ut en söndags kväll utan smink. * tragiskt*

Till er tjejer där ute,  våga vara dej själv och var stolt över den du är!




Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejer utan smink hur dom än ser ut är bäst!

2010-08-11 @ 17:58:40
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0