Dag 1: Presentera mig själv

Publicerat: 19:33:482010-12-22
Hej,  jag heter Linn Carina Emelia Carlqvist och är född den 18 Januari 1995.
Jag lever tillsammans med min Mamma Madeliene i tingsryd,
jag bor även hos min pappa på helgerna/lov/lediga dagar .
Min pappa heter Jim och bor i Ryd.
Mina föräldrar skildes när jag var 3.
Jag har även två systrar som heter Sofie och Jennifer,
vi är inte hel syskon utan vi har bara samma mamma.
Jag hemma hos mamma bor det även 3 katter och en hund.
Jag har en egen katt som heter Dag-Otto som jag rent ut sagt älskar !
Ni ser ju själva man kan väl inte göra något annat än att älska denna söta lille kisse ;)
På fritiden umgås jag med mina vänner och jag håller även på med aerobic.
en liten del av min umgänge,   :)
och jag älskar även kina mat !
ja det var väll allt ifrån en singelbrud som jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0