Dag 2: Min första kyss.

Publicerat: 12:05:462010-12-23
Min första kyss är igentligen något som jag vill glömma..
Det var några dagar innan valborg när jag gick i 6:an .
så började skriva med en kille som var 2 år äldre än mig.
minns att jag tyckte det var så coolt att han hade mopped xd.
iaf han hämtade mig på den "coola" moppeden och vi körde till någon lekplats som låg lite utan för ett villa område i tingsryd. vi satt och lyssnade på någon "romatiskt" musik.....
haha ja,   sen blev det som det blev.  jag minns att jag var så jävla nervös.
så nervös så att jag till och med skakade.
och ja ?,  ja få nog lov att säga att vi var ihop fast i typ 3 dagar?
och jag har ingen kontakt med honom idag,  kan se honom någon gång i byn eller så men då hälsar vi inte på varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0