dag 6: Ett dröm förhållande

Publicerat: 20:17:252010-12-28
En mycket svår fråga till en sån mig som aldrig varit tillsammans med någon...
jaa ?
ett dröm förhållande,   något som jag inte vill i mitt förhållande och det är att min pojkvän ska bo nära mig.
eller nära på det viset men inte så att han typ är min granne så att det är bara att gå till han på 2 min typ.
nej några mil skillnad och helst i en annan kommun.
att man ska ses på helgerna ibland kanske någon gång på veckodagarna.
att man kanske inte ska träffas så jävla ofta,    för jag kan erkänna att jag kan tröttna på någon lite lätt.
och om man inte träffas så ofta så har man något att se fram emot.
min pojkvän vill jag mest se som en bästavän som man älskar lite mer.
att man ska kunna göra allt tillsammans,   och att det inte bli ett sånt förhållande som man bara sitter framför tv och hångla hela tiden?
på vintrarna ut och åk pulka,
på somrarna ut och spela minigolf.
ja såna saker, och att även att man ska kunna vara med någon annan kille att man faktiskt kan sitta jämte en kille eller tjej och prata lite utan att värken jag eller han ska bl förbannade eller avensjuka.
bara för att man är tillsammans med någon så ska man väl förfan kunna sitta och prata med andra.
ja,   nu kommer jag inte på så mycket mer .
nu har ni iaf ett umh om vad jag tycker :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0