plattång

Publicerat: 14:13:392010-12-22
Söta och fina osminkade bilder :)
Min plattång gick sönder i förgår , den bästa plattången som både
jag och mina vänner har testat/använt.  Mycket deprimerande får
jag lov att säga,
Men som tur var mamma uppe i stan igår så jag bad henne köpa en ny,
Eftersom att jag inte har så jävla mycket pengar så bad jag henne att
gå in på media markt och köpa den billigaste av dom alla, så kom
hon hem med denna söta lilla rosa plattången som BARA kostade 99:-
Helt OK var den,   lite väl liten för min smak men men.
Och en plus i kanten är att den inte kan bli mer än 200 grader varm.
För er som inte vet det så kan faktiskt håret klara av tempraturer på under 200 grader.
Så för er som plattar/lockar eller vad ni nu gör sänk värmen till 200 eller neråt så slits inte håret alls lika mycket !

Kommentarer
Postat av: moa

hahahah looks like a, nej jag kan inte säga det :(

2010-12-23 @ 17:16:29
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0