söka in

Publicerat: 18:13:542010-12-22
Nu är det ju bara mindre än två månader kvar tills man ska söka in till gymnasiet,
och jag tror faktiskt jag vet vart jag vill gå nu.
men som sagt,  det kan faktiskt hända en del på två månader.
Så här ser iaf dagsläget ut.




Första val; Kungsmad Restaurang-Livsmedelsprogrammet
Andra Val; Kungsmad Handels- och administrationsprogrammet
Tredje Val; Haganäs Restaurang-Livsmedelsprogrammet
Fjärdeval; Nordenberg Handels- och administrationsprogrammet


Vart och vad ska ni söka in på?.
eller du kanske redan går på gymnasiet i så fall vad sökte du in på ? :)

Kommentarer
Postat av: emily

Jag går handels på kungsmad trivs sjukt mkt iaf :p bra lärare och ämnena är lätta o så.

2011-02-01 @ 11:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0