värmeskydd

Publicerat: 11:57:022010-12-27
Nyss tagit mig en liten dusch,
lite senare idag blir det upp till stan och leta efter något som man kan ha på sig på nyår :)
bli även att köpa ett nytt värmeskydd.  typ dom ändå sakerna som jag vet att jag måste ha.
men dock så vet jag att det kommer att bli mycket mycket mer.
när man väl går där inne i affärerna så ser men en tröja,  halsband osv osv .
bli troligtvis att man få träffa Sebastian en stund med och hjälpa han leta upp ett par skor,
ja det var allt ifrån mig just nu men har det bra så hörs vi lite senare idag :)
måste även tipsa om Lóréal Paris New Studio, Silk & Gloss .
ett värme skydd som jag har använt sen i slutet av sommarn och den är faktiskt redigt bra !
kostar runt 50 lappen och finns i de flesta affärer där dom säljer hår produkter.
och ett litet plus i kanten på denna värme skydd så gör den att håret blir lite rakare upp till 2 dagar,
och då behöver du inte använda plattången lika mycket (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0