Bilden säger allt

Publicerat: 23:43:322010-01-03





Min färg är inte lila .
nej.
något jag tycker om är färgen vit .
det bästa jag vet är tjejer med långt brunt hår och något vitt på över kroppen
linne,tröja,kofta,klänning m.m
vi förstår var jag menar .

Orärttvist ,
ja .
orättvist att dom som bor i större städer har chans till mer läsare .
dom känner mer folk eller mer folk vet vilka han/hon är.

dom går i större skolor m.m
dom kan visa vad dom har köpt på stan eftersom att dom bor 20 meter från stan.
vilket jag bor nästan 5 mil ifrån .

Vilka bloggar jag läser .
ja.
jag läser rätt många små bloggar ,
mina kompisar m.m
även stora bloggar med .
Foki, Dessie, Paow , Kissie , Krillebooi.
har även en som är mittemellan blogg med ,
men tänker dock inte ska vad hon heter .
för jag hade tänkt att hon skulle bli veckans blogg i framtiden .
av små bloggarna så läser jag: eevelinawiezell, haysandra, ottossonsandra,
brusmoln, kellina, enk, linnyflishy
är even en till men tänker inte säga dessnamn för den kommer också att komma upp i veckans blogg .

Hur folk se mej ,
ja vilket jag hoppas och tro
så tror jag att dom tycker att jag är en person som säger vad jag tycker och tänker .
och står för det .
har ett hjärta som är till för alla .
att jag ge alltid folk nya chanser att bättra sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0