Evelina Wiezell

Publicerat: 01:36:562010-01-06



    



Om ni bara visste vad den här personen betyder ?
Min första och ända bästavän .
även om vi nästan inte är längre så finns bandet där iallafall ,
det försvinner inte och kommer inte att göra heller .!
det är som hon säger ,
jag har skaffat andra vänner och liksom hon .
men jag älskar dej lika mycket nu som då.
det är ingen av minna vänner som jag har gjort sånna saker med som jag har gjort med dej .
rymma ut med ett par 17-18 åriga killar när vi själva var 13 bast .
tog sönder husvagns rutan dess utom .
när det spökade hemma hos mej när vi låg i min säng och grät .
när polisen var efter oss tingsrydsmarknad 08 .
alla gångerna som vi ha varit på liseberg
när vi skulle börja 4:an när vi lyssnade på fjortisdunk när vi var på väg till götet !
när vi campade på lisebergscampingen sommarlovet mellan 5:an-6:an när vi var ute på kvällen
och killarna visslade på oss .
va stålta vi var .
haha !
alla jävla skratt .
när du skrattar tills det piper och när du hör det så skrattar du ännu mer och det piper ännu mer .
alla discon som vi har gått på.
asså du vet inte hur mycket det kommer upp i mitt huvud när jag tänker på denna person .
och ewan .
jag älskar dej .
När vi åkte till varberg , När vi satt och lyssnade på Emilush.
Jag skiter i ditt nummer jag vill inte snacka , palla tjejer romantik hoppas du ofta (8)
jag kan sitta här och skriva kilometer med minnen .
jag vill bara att du ska förstå att jag älskar dej lika mycket nu som då  !
vi är gjorda för varandra .
<3

Evelina Dina Wiezell .
nu och föralltid min bästavän !

Kommentarer
Postat av: evelina'

linn ..

när jag sitter och läser allt du skriver så fattar jag hur mycket jag saknar dej & våra tider tsm.

du är min bästa vän lite mer en det ibland känns det som att vi är syskon levt hela livet med varandra lixom är gjorda för varandra! för vi är så jävla lika. vi är fan gjorda för varandra. och det sista jag vill ät att mista dej linn. & vi ska ändra på detta nubörja ses igen & hitta på saker med varndra skaffa nya minnen. jag älskar dej idag i morgon föralltid hoppas du vet det! du är min bästavän kommer göra allt för dej & vi kan prata om allt hoppas du vet dt, ingen ewan utan linn!

( du är underbar älskling ) <3

2010-01-06 @ 17:25:35
URL: http://eevelinawiezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0