vännerna

Publicerat: 14:44:032010-01-04



jag är tvungen att lägga upp den här bilden .
bli så glad av den .
att jag har sånna vänner som jag har .
Från vänster

Fiffi * Felicia*=
  En som har sån tråkig humor så att hon blir rolig.
Och är alltid rolig att skrämma och är liv rädd för spöken !,   Och som älskar p96  xD

Sanna, BulleN * Sandra*= En tjej som har världens dåligaste dissar och ett skratt så att man börjar skratta själv.  Plus att hon gillar att skoja med mej om katter  xD.   Plus att hon blir kär i allt som har 2 ben och en kuk.

Kines * Moa*= Den som jag lärde känna forst,   en som kan komma med så dumma kommentarer så att man håller på att ta av skratt! . & som älskar mat (som jag ) ,   Dock för man inte glömma att hon är lite överkåt ;)

StönaN, Idi0t * Sara*= En tjej som är på allt och alla tjejer för det mesta ;) xD,  kan aldrig klara sej själv och kan aldrig ta det lungt !.    och som bli full på en öl  xD,  eller 2  ;).  Plus att hon äslkar när jag slå henne * nat


haha ja dessa idi0ter är så kallade mina vänner och jag älskar dom !  <3
lite senare idag kommer dagens gåta m.m .
puss.


Kommentarer
Postat av: moa.

jag älskar dig <3

2010-01-04 @ 14:54:39
URL: http://dizturbed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0