MIN CHANS

Publicerat: 12:19:052010-07-15
Nu var det tacks igen.
Josefine Foxman ska börja rösta ut vilken som ska bli hennes nya gästbloggare.
eftersom den andra som hon hade värkar inte vara så intesserad. ?
vilket jag inte fattar att hon inte kan vara.
iaf jag se att jag har min andra chans här nu
EFTERSOM JAG KOM TVÅA I DEN FÖRRA TÄVLINGEN.
men min blogg kanske inte är som den var förut.
som sagt,  den är ju inte rosa längre vilket jag inte tycker spelar någon roll jag det är ju samma person som bloggar/skriver :)
men nu ska jag ta och anmäla mej i tävligen och bara hoppas på att hon kommer ihåg mej :)




jag på dom andra tävlingsbilderna.   :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till den här gången då :)

2010-07-19 @ 13:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0