tandställning

Publicerat: 16:28:552010-07-05
Var hos tandläkarn idag och kollade att allt har gått som det ska med den nya tandställningen.
och det hade det.
få ta bort den någon gång i Augusti troligen.
sen är det ju bara en sak till.
Han att det är helt upp till mej om jag vill ha en fast tandställning (räls)
(du behöver inte ha det om du inte vill men om du vill ha det så sätter vi i den helt klart)
om du ni vill få bort ojämnheten som du har.

nu är bara frågan, är det värt att gå med andställning i 1,5 för att rätta till de små problemen jag har.
eller ska man lida i 1,5 år och få ännu mindre killar och se förjävlig ut och sedan ha fina tänder resten av sitt liv.




är det värt att sätta i det ?
själv så tycker jag tänder är något mycket personligt och så som tänderna ser ut  nu tycker jag är 'mej'
men vem vet om jag rätta till dom kanske det blir så mycket bättre !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm... jag vet inte riktigt... väldigt svår fråga men jag hade nog kanske gjort det...

2010-07-05 @ 17:16:52
Postat av: frida samuelsson

Jag stog ut linn :) jag skulle ha min i 2,5 år och jag fick ta ut den redan efter 10 månader för mina tänder var klara, det går olika fort för alla så de åren de säger är bullshit. (; btw, kan du ju ta bort den så fort du är nöjd fall du ändå inte skulle palla 1,5 år ;o

2010-07-05 @ 17:20:44
Postat av: apan virus

Jobba som ett as över sommaren o få ihop en massa pengar sen åker du bara över till USA så ordnar dom det på en halvtimme så slipper du lida i 1,5 år...

2010-07-05 @ 17:28:08
URL: http://khk.se
Postat av: Anonym

Tänder kan vara väldigt personligt, titta på Robyn! Hon har aldrig brytt sig om att fixa sina, trots att de ligger lite "på varandra", däremot hade nog jag tagit chansen om jag fått rätta till mina :)

2010-07-05 @ 20:19:05
Postat av: sarah

skulle jag va du skulle jag ta en chansen, jag gjorde de :) heh

2010-07-05 @ 20:26:36
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: jennie hultman

jag tror inte killarna bryr sig så mycket om dina tänder. Så länge dom inte är dränkta i flouros så ska man inte klaga ;) haha, nej men jag har inte lagt märke till dina tänder på så sätt. men om du vill ha dom jämnare så ska du väl satsa på det! (:

2010-07-06 @ 00:23:48
URL: http://jenniehultman.bloggsida.se/
Postat av: ANNNAAAA'

det beror ju på hur stora fel du har och om du själv stör dig på det :)

2010-07-08 @ 23:52:51
URL: http://meandshe.blogg.se/
Postat av: ronja

han sa så till mig med, å jag tog beslutet att ta tandställning. å efter bara ngn månad så var det så jämt som de bara kunde bli, så nu har ja bara överbett kvar, å de har åkt in mer än halvägs, å ja ha nt haft min ett år än ens. men de är ditt beslut

:)

2010-07-10 @ 10:51:08
URL: http://ronjastrandh.blogg.se/
Postat av: d

Hej. Mitt tips till dig, är att ta chansen när du får tandställning. jag hade det i två år och ingen märkte att ajg hade det ens. Mina tänder är asfina nu och vita (som innan dock men du kan få dom vita sen efter) Det är inte jobbigt att ha det. du får ju det för gratis. du kommer vara så nöjd sen efter kan jag lova, och om du tror man är fulare med tandställning så är man inte det, alla är fina på sitt sätt ofc, men sen så handlar det om självförtroendet också. Mina kompisar var avundsjuka på mig för att jag hade det. jag kanske hade tur. men skitsamma jag har fina tänder nu och det är ju lycklig för. vissa får inte ens chansen ta du den!:)

2010-08-07 @ 23:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0