video inlägg

Publicerat: 01:04:482010-07-02

Dåligt av mej

men jag har ett liv också :)

iaf idag har jag gjort rätt mycket till skillnad från vad jag brukar göra.


* Vaknade hos Jennifer klockan 7 utav att hennes unge ( Joline ) skricker xd
* Vaknar vid 12 tiden igen eftersom att jag lyckades somna om
* Frukost ( inte varje dag jag äter det )
* Mamma åker upp till växjö så Hon,Jag,Jennider,Kristian och Joline åker till en lite mysig lekplats i växjö
* Åker till Ryd vid 5 tiden.
* Varit med Steffi,Sandra,Moa,sara
* Badat nakna ännu en gång ( sandra,sara och jag ) Steffi kollade på xd



vi badade nakna för 2 dagar sen med,
gud så skönt asså !
ni kanske tycker vi är efterblivna men men :D

imorgon lovar jag er ett video inlägg eftersom att jag har fått tillbaka min laddare nu !
så om ni vill höra COOLA mej säga några meningslösa ord så är det bara till att ta en titt imorgon
eller imorgon ?`
klockan är över 12 så det blir lite senare idag ;)


Bjuder på en bild
Jag och Sandra 2008-12-25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0