Curry

Publicerat: 09:49:382010-06-17
Hejsan :D .
det blev att sova i Fridafors inatt.
och nu är klockan är runt 10 tiden och jag har redan varit uppe i 2,5 timmar.
och under den tiden har jag jag faktiskt cyklat 7 km
och letat efter min älskade katt som har varit borta nu i snart 3 veckor .
vi sålde han till mammas kompis ,  men så rymde han därifrån.
men den nya ägaren har sett han 3 gånger under den tiden han var varit borta men han går inte fram till henne.
och det förstår jag för den ända han lyssnade bara på mej.
eller han tyckte om mej.  När han borde hos mamma så kom han bara till mej.
i ju med att den nya ägaren bor 100 meter i från min pappa så har jag haft en sån otur att alla 3 gånger hon har sett han så har jag inte varit hos pappa eller så har jag varit någon annanstans.
och idag fick hon syn på han igen och självklart så var jag i Fridafors då. men cyklade dit med en gång när jag kom till Ryd och ropade på han utan något resultat.
min lille kisse ;/ <3



Curry <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0