fet

Publicerat: 17:23:092010-06-16

Jag är säkert en av många andra tjejer där ute som tycker att man inte ha en fin kropp.
och att man skäms över den .
men vafan.
det finns folk som se värre ut än dej.



tänk er att se ut så här .
tänk att hon kanske hade gjort vad som helst för att få ha den kroppen du/jag har.
och till och med jag kan ekänna att alla dom jag känner och inklusive mej själv har en betydligt snyggare kropp än henne.

jag har börjat tänka om. !
jag ska vara nöjd över den jag är.
det finns bara en av mej och det är jag


Kommentarer
Postat av: Nina

bra skrivet! & jag håller med, man ska vara nöjd över den man är, ingen är perfekt.. :)

2010-06-16 @ 19:58:32
URL: http://niinasplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, wannabe daniellas blogg :D

2010-06-17 @ 11:03:19
Postat av: linncarlqvist.

synd att jag inte läser hennes blogg xd

2010-06-17 @ 11:48:40
Postat av: isabella svensson

Det finns bara en av mig och det är jag.

Det finns bara en av dig och det är du.



Bra skrivet Linn, önskar bara att jag kunde tänka mer som du...



Saknar dig vännen! <3

2010-06-18 @ 12:57:12
URL: http://buttsekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0