hissar

Publicerat: 13:25:012010-05-06


  • Bekämpar acnebakterier och rengör huden på djupet och tar bort döda hudceller utan att torka ut.
  • Avlägsnar fett och motverkar blank hud under hela dagen

  • anvädning:

  • Torka med padsen – morgon eller kväll.
  • Undvik området runt ögonen.

  • denna är en av mina favoriter som jag använder till mitt ansikte,   om ni är som jag så kan ni känna att ni känner er flåtiga i ansiktet,   ta en Pads varje morgon och kväll så slipper du den äckliga känslan.
    denna produkt ger dej inte den torra känslan som vissa andra produkter kan göra.

    ibland kan man känna att ansiktet nästan ska smulas sönder för att den är så torr!

    Clearasil Stayclear är en produkt som känns väldigt stark, Ungefär som sprit.  Men den gör inte huden torr.
    den dödar bakterier det är därför den är så stark!

    huden känns ren och fin!


    Kommentarer
    Postat av: Tuudels

    Vart köper du den ? (:

    2010-05-06 @ 20:44:21
    URL: http://tuudels.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    bloglovin
    RSS 2.0