tragiskt!

Publicerat: 09:18:432010-05-10


någon mer än jag som tycker att hon har förstört sig ?



kan inte säga mer än att,
kissie har förstört sig själv.
och hon klaga på blondinbella och säger att hon har akne m.m.
kissie är inte mycket bättre själv,  kolla in hyn på den här bilden lixom.
och hennes läppar börja bli lite överdrivna..

kissie har blivit en platstdocka som över driver x-tremt mycket med att redigera sina bilder.
vilket hon inte är något vidare bra på!

men vist,  hon är en människa som man hatar att älska!
och jag kan inte säga mer än att jag måste läsa hennes blogg.



Kommentarer
Postat av: jenna♥

Usch, hon är fruktansvärt ful tycker jag!

men jag tycker det är intressant att läsa hennes blogg :) med tanke på hur mycket hon provicerar, :D heheh

fin blogg föresten.

svara gärna på min hiss eller diss fråga

2010-05-10 @ 16:13:28
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A ♥

sant!



fin blogg! :)

2010-05-10 @ 18:16:29
URL: http://dahlgrenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0