vinnare?

Publicerat: 11:57:092010-05-13
godmorgon :D

hoppas att ni inte skrattade allt för mycket för mitt video inlägg.
haha den blev rätt fail,  första gången jag spelade in med kameran .
fattade att den hade sats igång ,   därför är jag tyst i början sen så fattade jag inte hur man stängde av så att jag fick panik .

senare idag kommer det komma ett till  :)
och idag koppas jag att Josefine ut ser vinnaren orkar snart inte vänta mer,
men det kommer nog för modligen inte bli jag,   kommer säkert bli någon annan äckel fjortis  dx
men har det så bra
ciiiaa .

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas faktiskt du vinner , resten är ju bara fjortisar -.- har röstat :*

2010-05-13 @ 13:22:07
URL: http://dulcediana.blogg.se/
Postat av: mej själv,

tack så mycket :)

2010-05-13 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0