kommer vara trött!

Publicerat: 01:15:262010-05-10



10.368.000 steg innebär att 12 nya par skor slits ut och kommer att kastas till närmaste papperskorg.

löparnas flåsande kommer att förbruka 270.000 liter syre och bränna 1.620.000 kcal, vilket motsvarar 623 kg falukorv.

den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord.

en gris-orgasm vara i 30 minuter.




sånna här saker jag jag sitta och läsa ibland
vilket sten coolt liv jag har . :D

klockan är svart kvart över 1 och jag ska upp till skolan imorgon  -.-
kommer att vara helt död!


ungefär så här kommer jag att se ut imorgon.
imorgon blir det även stan med sandra och shoppa lite kläder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0