bilddagboken.

Publicerat: 11:09:262011-04-19
hejsan alla,  vaknade för bara några minuter sedan och ligger förfarande i sängen med lite sömna kvar i ögonen.
Kanon fint väder idag igen så fundera på att ut och lägga mig i solen igen och få lite färg ;D
slog besöksöksrekordet igår igen fast dock bara med 7 st :)
och inatt när jag inte kunde sova så gick jag igenom min bilddagbok.
Asså harregud säger jag bara, hela hela mitt liv mellan 6-8:an är på den sajten har nästa lagt upp 8000 bilder.
så orkade typ bara kolla igenom några månader och hittade NÅGRA utav alla mina hundratals betydelse fulla bilder :)
Jauari 2009
oktober 2008
juni 2009
oktober 2008 (  då jag var grönhårig ;)  )
juli 2008
April 2009 (  HARREGUD SÅ SMAL JAG VAR )
Juni 2009 :)
detta var bara 7 bilder utav 8000 ska gå igenom min bilddagbok redigt ordentligt idag så att jag har alla bilder på Macbooken !
aja har det bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

hahaha!

Vad vi gjorde vi den dagen då vi satt på cyklen? XD

2011-04-19 @ 15:04:28
URL: http://pasado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0