Burlesque

Publicerat: 12:23:342011-04-10
hejsan hoppsan alla läsare.
har varit vaken ett tag nu men har legat i sängen och kollat på Burlesque,  En kanon bra film!
en film som jag verkligen rekomendera.
Idag så vet jag faktiskt inte vad som ska hända. Vill ta lite bilder men som sagt har fortfarande inte hittat mina kamerasladdar så det är ingen mening att ta några bilder när man inte kan lägga över dom ändå.
ja, det blir väl till att ligga i sängen och chilla hela dag,  men har det så bra så hörs vi senare.
pussss

Kommentarer
Postat av: RONJA - MÅLAR, TAR KORT + MER

Du behöver inte ha kemerasladden, du kan ta ut kortet(minnes) å stoppa det i datorn. Det gör jag. Vet inte heller var min sladd e... heh. ett tips bara :D

2011-04-10 @ 13:54:57
URL: http://ronjamarinalydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0