hemma själv hos sandra

Publicerat: 09:39:052011-04-18
Hejsan alla,  vaknade nyss hemma hos sandra.
just nu är hon och sara hos tandläkaren så jag sitter själv hemma hos henne.
Gör lika bra det.
Igår så blev det att en viss MR X hämtade mig och ah vi pratade och lite så.
Efter det så körde han mig hem till sandra sen så blev det att kolla på några avsnitt utav O.C tillsammans med sara och sandra sen blev det att dejta sängen STEN HÅRT !
fy va skönt att sova :)
idag har jag faktiskt inte en aning om  vad som ska hända,  blir nog att bara chilla och njuta utav sin första lediga dag ;)

Maj 2010

September 2009

Juli 2009 wen i was blondiiie (;

maj 2010

januari 2010

juli 2010

juli 2010

november 2010

november 2010

juli 2010

maj 2009

Februari 2010


det är så kul att hitta sånna här bilder som man inte har på sin egna dator,
visst några av dom som jag la upp nu har jag väl med inte alla (:
ja nu ska fortsätta att snoka i sandras data
ciia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0