jag lever

Publicerat: 20:33:452011-04-13
Hejsan från världens sämsta bloggerska !
hänt något med internetet hemma hos mamma så kan inte sitta där.
aja,  ska försöka uppdatera så mycket jag kan.
imorgon så går jag bara till klockan 2 och sedan har jag påsklov!
är ledig på fredag, kanon skönt.
På fredag blir det även Oléo med Siri,julia jenny och kanske emma!
livet leker just nu och jag känner mig på topp i skolan nu :))
förövrigt så vill jag har sommar och sol och det är nu !!
denna bild känns tveksam till att läggas upp.
men ja?
vad ska jag göra jag ser ut så här och det finns inte mycket mer att göra åt det.
eller joo...
TRÄNA OCH SKAFFA SILLISAR !
men dock så är jag för lat, för ung och för fattig för att göra dessa sakerna !

Kommentarer
Postat av: Anonym

din kropp är fin:) ! , du ska absolut inte skämmas !

2011-04-13 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0