Kommer inte komma in på gymnasiet.

Publicerat: 18:43:472011-04-07
Inte långt kvar tills man får reda på om man har kommit in på det man har sökt in på.
Men dock så kommer inte jag att få reda på om jag kommer in eller inte för jag vet redan att jag inte kommer att komma in för jag har inte godkänt i Engelska och det känns surt!
Imorgon har vi även nationella prov i det och ja, om jag inte fixa ett G där så kan jag nästan säga hejdå till gymnasiet.
Även det känns rätt surt eftersom jag har drygt 200 poäng och sen falla innan målet för att man inte har G i engelska.
Men hoppet är inte ute om jag inte fixa ett G i det får man som sagt försöka priva sig in på programet och det är något som min yrkesvägledare kommer att hjälpa mig till 100 med :)
Och jag har sökt in på Restaurang-Livsmedels programet inriktning Bageri & Konditori på Kungsmads skolan som ligger i Växjö.
Att bli en konditor är en utav mina högsta drömmar just nu.
Att baka fina kakor och bakelser och tårtor !
åååh så kul,  efter att jag har gått ut skolan så vill jag även flytta ner till Skåne och starta eget. Men det är ju ett tag tills dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0