orkar inte.

Publicerat: 18:08:302011-04-05
Tjena.
jag orkar inte blogg,  igår efterskolan så somnade jag på soffan och vaknade vid kvart över 8.
Grattis.  Gick ut en runda med Fanny och Dina så kom hem igen vid halv 11 tiden. Så orkade inte uppdatera då :s
och idag orkar jag inte heller, har inget att blogga om.
Har iaf en nyhet att berätta och det är att min balklänning har kommit så nu blir det att hämta den i veckan.
Bara hoppas på att den sitter lika snyggt eller snyggare på mig som den gör på hon som har den på bilden.
aja, snart ska jag åka till ryd och sen blir det att gå ner på fritidsgården där.
har inte något annat att göra så ah.
men har det bra så hörs vi när jag är på bättre humör !
pussssss.
och bara för att friska upp ert minne så ser min balklänning ut så här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0