sorry..

Publicerat: 15:25:442011-04-03
Sten cool f95 tjej,  eller låt mig tänka.. NEJ !
Hoppas att ni fattar jag inte brukar ha mitt hår så. dx
aja,  förlåt för dålig uppdatering har suttit vid datan hela helgen men har inte orkat att uppdatera något,
så jag ber om ursäkt.
Snart ska jag hoppa in i duschen men först och främst ska jag leta igenom hela mitt rum hemma hos pappa och se om jag kan ta och hitta någon utav mina kamerasladdar.
Asså jag fattar fan inte vart dom har tagit vägen :o
Senare ikväll ska jag försöka lägga in en stöt och försöka få ut en viss Mr X ;)
Om den planen misslyckas så ska jag försöka flirta lite med Sandra och försöka få ut henne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0