svar på kommentarer

Publicerat: 15:57:402011-04-30
Jonna om just nu:
Av de lilla man ser av dina hängslebyxor så ser dom skitsnygga ut!! Kan du inte ta en bild där man ser hela plagget? :) Och vart har du köpt dom förövrigt? Pris?

Bara för att jag är så snäll så visst kan jag det, :)
Jag beställde byxorna från någon random sida för endast 99:-
Men när jag var inne på Cubus i Växjö så hittade jag exakt lika dana och då kostade dom 299:- om jag inte minns fel ?


linnea om just nu:
Snyggt!
Var redigerar du dina bilder? :)

Jag har ingen photoshop,
Bilderna som du ser på den första svaret har jag redigerat på ett program som är inbyggd i min MacBook, Där jag endast Exponera och ändra konstrasten och färgmättan !
Och om jag ska bara ärlig nu så kan det bli lite Picnik ibland ! xd
Men hur jag gör på bilden ovanför så använder jag mig utav ett program som heter Picsa.
Picsa världens enklaste program säger jag bara,  finns även gratis att ladda hem.
Det är på Picsa jag gör alla mina collage :)




Kommentarer
Postat av: kajsa

riktigt snyggt!

2011-05-01 @ 12:01:15
URL: http://loveisloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0