svar på kommentarer

Publicerat: 17:13:242011-04-23
jonna om blondie:
hur länge har du haft hål i näsan ?
och hur gjorde du det?

Jag har haft det i snart 3 år,  tog det i Maj 2008.
Då jag gjorde det själv med en nål.
Detta peppar jag dig inte till att göra, det gör sjukt ont och det tar lång tid.
Om inte jag minns fel så tog det upp emot en timme för mig att trycka igenom nålen.
Om du gör det hos en redigt så tar det högts 20 sekunder och det är värt att lägga lite extra pengar på att göra det hos en redig!

första bilden som tog efter jag tagit hål.
guud så liten man va!

feeeer om från gårdagen:
är det sandra och sara?
vilken utav dom är vem (: ?

Sandra är hon i rött och sara är den blonda :)


klicka på bilderna för att dom ska bli större!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0