Dag 04: Det jag tycker är bäst med att blogga

Publicerat: 10:48:292011-08-05
Det bästa med att blogga...Ja du.
Det är ju självklart när folk läser ens blogg.
Och helt självklart alla underbara kommentarer man har fått ifrån er läsare.
Kommentarerna kan man leva med.
Om ni bara visste hur glad jag blir när folk skriver att jag är söt,snygg, att jag har en bra blogg m.m
jag blir sååå glad !
Jag menar, jag skriver om vad som händer i mitt liv om dagarna. Lägger upp lite bilder och skriver om det som just jag tycker är intressant.
Och när andra människor tycker det är intressant så är det inte mer än jävligt kul att dom tycker det :)
Det är också kul att kunna tipsa och inspirera andra genom min blogg.
Min blogg går helt ut på va dig själv, skit i vad andra tycker och tänker.
Och om du vill ha en bra blogg så är det viktigt att du skriver om saker just du tycker är intressant.
Om du inte skriver om någon som du själv inte är intresserad av så märker man det lätt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade dåligt självförtroende innan, det har jag inte längre. Mycket på grund av dig, du skriver att man ska vara sig själv och att alla är bra som dom är osv, tack Linn, tack för att du är säker på dig själv, tack för din blogg, tack för mitt (och säkert andras) ökande självförtroende. Jag hoppas verkligen att du når upp till dina mål i livet, vilket du kommer göra om du fortsätter vara som du är, du sprider lycka, med ditt härliga leende, din utsrålning, din självsäkerhet, riktigt bra gjort av dig, jag är imponerad. Med kärlek, från ett anonymt fan! :)

2011-08-07 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0