Gitarr killar.

Publicerat: 00:13:192011-08-05
Jag tror nog inte jag är ensam om denna saken.
Men jag totalt älskar när killar spela gitarr och sjunger,  det spelar inte roll om dom kan sjunga eller inte.
Kan till och med vara bättre om dom inte ens kan sjunga, det är då det blir extra gulligt.
Dom försöker iaf :)
Tror nog att alla killar få mig på fall ifall dom säger att dom kan spela lite gura..
Så ni killar där ute som vill få mig på fall så är det bara till att lära dig att spela lite gitarr så är jag din förevigt!
nåå
Jag är väl inte ensam om att tycka om gitarrkillar ?

Kommentarer
Postat av: nathalie

du är inte ensam om det nej! :)

2011-08-05 @ 12:17:23
URL: http://likebeatinghearts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0